וובינר בנושא ייפוי כח מתמשך

יום רביעי, 11:00-12:00
הדפס אירוע

ייפוי כח מתמשך - כלי משפטי חדש,  שבאמצעותו יכול כל אדם כשיר מגיל 18 ומעלה להחליט מי ידאג לרכושו, זכויותיו, בריאותו ורווחתו.

אודות הוובינר

רקע

ייפוי כח מתמשך הוא כלי משפטי שבאמצעותו יכול אדם להחליט כבר עכשיו מי ידאג לרכושו, זכויותיו, בריאותו ורווחתו, אם וכאשר הוא לא יהיה מסוגל לעשות זאת בעצמו ואף לתת הוראות והנחיות כיצד יש לנהוג ועל ידי כך לוודא שהמשך הטיפול בו וענייניו יהא לפי ראות עיניו והשקפת עולמו.
ייפוי כח מתמשך נחלק לשלושה נושאים עיקריים.
ענייני רכוש, ענייני בריאות ועניינים אישיים שבכל אחד מהם יכול הממנה לתת ייפוי כח בלתי מסויג או לסייגו בתנאים ומגבלות, לתת הוראות מקדימות ולקבוע תנאים ככל שימצא לנכון.
עריכת ייפוי הכח המתמשך מאפשרת לצמצם עד למינימום הכרחי את התערבות גורמי המדינה ולהקל על הממנה ועל מיופה הכח מטעמו.
ייפוי הכח המתמשך אינו פעיל מייד עם חתימתו אלא יש צורך בפעולת הפעלה שתתבצע רק כאשר הממנה כבר אינו מסוגל לטפל עוד בעניינו ולשם כך יש להמציא אישור רפואי.
ניתן לקבוע מספר מיופי כח ואף לקבוע את אופן פעולתם כגון חילופיים, יחדיו, כ”א לחוד או כל דרך אחרת כפי שירצה עורך ייפוי הכח ובלבד שהדבר אפשרי טכנית ואינו מטיל מגבלות שיסכלו את פעולת מיופיי הכח.

על המרצים

עו”ד גל רגב

עו”ד מזה 26 שנה.

עוסק רבות בתחומי המשפט עסקי ופרטי, צוואות, ייפוי כח מתמשכים, מקרקעין (פרטי ומסחרי), בנקאות, חדלות פרעון והוצאה לפועל, ליווי שוטף של חברות ופרטיים בכל האספקטים.

עבד 20 שנה במשרד בתל אביב כמנהל מחלקת מסחרית ולפני 6 שנים חבר לעו”ד גיא סגלוביץ.

מאז, עוסק בתחומי מגוונים ובעיקר בענייני מקרקעין/נדל”ן, ליווי חברות וארגונים, צוואות, ייפוי כח מתמשכים.

 

עו”ד גיא סגלוביץ

עו״ד ונוטריון גיא סגלוביץ׳, משרד עורכי הדין סגלוביץ׳ ושות׳. מייצג למעלה מ – 20 שנה גופים מוכרים בכלל זה את לשכת המהנדסים והאדריכלים, עמותות עובדים, משרדי ממשלה ופרטים. עו״ד סגלוביץ׳ נשא ונושא תפקידים ציבוריים שונים בכלל זה תפקידי שיפוט. בעבר שימש עו״ד סגלוביץ׳ כיו״ר וועדת ערער לענייני ארנונה בעיריית תל אביב ומשמש כשופט ברשות השיפוט. כמו כן משמש עורך דין סגלוביץ׳ כיו״ר וועדת הקשר של לשכות עורכי הדין ישראל, גרמניה ואוסטריה.

מזה שנים רבות מאוד ניצבים עו״ד סגלוביץ׳ ומשרדו לצד ציבור המהנדסים, האדריכלים והאקדמאיים במקצועות הטכנולוגיים. במהלך השנים הללו נצבר יידע ייחודי לצרכים המיוחדים של קבוצה זו וידע זה הועמד ומועמד לרשות חברי הלשכה.

הרשמה

השתתפות בוובינר ללא עלות אך מותנת ברישום מראש

הנרשמים לוובינר יקבלו מייל עם קישור להשתתפות

לרישום לוובינר

לטופס הרשמה הקליקו כאן