הניהול בעשורים האחרונים הפך למורכב הרבה יותר מבעבר. התחרות הולכת וגוברת בין אם בתוך הארגון לקבלת תקציבים ובין מול מתחרים חיצוניים. ובתוך כל זה הלקוחות וכן הספקים הרבה פחות סלחניים לגבי בעיות איכות, ליקויים בשירות, אי עמידה בלוחות זמנים וכו'.
מוכר לגמול השתלמות
יעדי הקורס
הבנת האופן בו שיפור ביצועי הארגון ע”י עובדים ומנהלים יוביל להשגת יתרון תחרותי בשוק ובעיקר בתהליכי שירות ותפעול. מודעות בקרב המשתתפים לשימוש אפשרי בכלי Lean להשגת יתרון תחרותי ובניית תרבות ארגונית. שיפור יכולות המשתתפים בעשיית שימוש במגוון כלי שיפור ביצועים. בתום הקורס המשתתפים יוכלו לעשות בכלים אלה באופן מיטבי
קהל יעד
הבנת האופן בו שיפור ביצועי הארגון ע”י עובדים ומנהלים יוביל להשגת יתרון תחרותי בשוק ובעיקר בתהליכי שירות ותפעול. מודעות בקרב המשתתפים לשימוש אפשרי בכלי Lean להשגת יתרון תחרותי ובניית תרבות ארגונית. שיפור יכולות המשתתפים בעשיית שימוש במגוון כלי שיפור ביצועים. בתום הקורס המשתתפים יוכלו לעשות בכלים אלה באופן מיטבי
המרצים
מוטי קומפורטי, מהנדס תעשייה וניהול, מנהל תחום מצוינות בחברת דיאלוג, מעל ל 20 שנות ניסיון בליווי ותמיכה בהטמעת תרבות למצוינות (OpEx) ושיפור תהליכים בארגונים.
ענבל רייכמן, מהנדסת תעשייה וניהול, יועצת בכירה בחברת דיאלוג, מנחה, מלווה ותומך ביישום והטמעת מתודולוגיות ליישום מצוינות. בעלת ניסיון נרחב במגוון מתודולוגיות ובמגוון ארגונים.
לקבלת מידע נוסף
לקבלת תכנית לימודים ומידע מלא על הקורס, מלאו את הפרטים