יום עיון שיווק דיגיטלי של מותגי פרימיום ויוקרה
הנחת בלאק פריידי - 30% הנחה לנרשמים
מפגש כולל נטוורקינג ובראנץ' מפנק!
לוח זמנים ותוכנית
09:00-09:30 התכנסות ורישום
09:30-10:15 הרצאה:
“ההתנהגות המשתנה של צרכן הפרימיום והיוקרה בדיגיטל”
ד”ר לירז מרגלית, מומחית בעיצוב התנהגות וחווית לקוח, המרכז הבינתחומי
10:15-11:00 הרצאה:
“כללי המשחק המשתנים בשיווק פרימיום ויוקרה – מה מלמד הניסיון המצטבר?”
ד”ר דן הרמן, מנכ”ל יתרונות תחרותיים – ייעוץ אסטרטגי, יו”ר ארגון הדיגיטל הישראלי
11:00-11:20 הפסקת קפה, בראנץ’ ונטוורקינג
11:20-12:40 סקירת הקמפיינים הדיגיטליים המבריקים ביותר של 2019 בענפי הפרימיום והיוקרה בעולם
12:40-13:30 פאנל מנהלים בנושא:
“מה למדנו מההצלחות והכשלונות שלנו על שיווק דיגיטלי של פרימיום ויוקרה”
בהשתתפות:
- יפית מנטין, סמנכ”לית לשיווק, נספרסו
- מירב ספקטרובסקי ששון, מנכ”לית סוכנות הדיגיטל K Logic
- שירלי שוורץ קאופמן, סמנכ”לית לשיווק, טולמנ’ס
- דורון מדרוני, מנהלת השיווק, יקב קסטל
*ייתכנו שינויים בתוכנית
מידע נוסף
הגעה עצמאית.
מספר המקומות מוגבל.
ההשתתפות הינה אישית על פי מקום פנוי, והיא כפופה לאישור המארגנים.
קיום הפעילות מותנה במינימום משתתפים.
לא ניתן להירשם ו/או לשלם ביום האירוע, נא לשלוח טופס הרשמה ותשלום מראש.
דמי השתתפות
חברי ארגון הדיגיטל/לשכת המהנדסים 220 ש”ח + מע”מ.* – 154 ש”ח + מעמ אחרי 30% הנחה (הטבת בלאק פרייד)
מחיר מלא 270 ₪+ מע”מ.* – 189 ש”ח + מעמ אחרי 30% הנחה (הטבת בלאק פריידי)
מותנה בהרשמה מראש בלבד.
להרשמה לחצו כאן